facebook icon

Franchising

Poniżej przedstawiamy kluczowe pytania i odpowiedzi w zakresie prowadzenia własnego Oddziału
Mobilnego Serwisu iPhone

1. Jakie warunki muszę spełniać by prowadzić swój Oddział?
Aby poprowadzić własny Mobilny Serwis iPhone potrzeba bardzo niewiele, wystarczy że:
– Dysponujesz wolnym czasem 6-8 godzin dziennie
– Posiadasz własny samochód oraz prawo jazdy
– Jesteś cierpliwy i posiadasz zdolności manualne – czyli nie boisz się wziąć do ręki małych śrubokrętów i przekręcić parę śrubek
– Nie obawiasz się kontaktu telefonicznego i osobistego z Klientem

2. Czy muszę posiadać wiedzę nt. naprawy iPhone przed otwarciem własnego Oddziału?
Absolutnie nie! Wszystkiego Cię nauczymy.
Zanim rozpoczniesz prowadzenie serwisu przejdziesz kilkudniowe szkolenie, podczas którego
nauczymy Cię jak rozbierać i składać iPhone oraz jak dokonywać poszczególnych napraw.

3. Dlaczego Mobilny Serwis? Czym on różni się od pozostałych serwisów?
Głównym powodem i tym samym naszym podstawowym celem jest rozleniwienie ludzi i jednocześnie
budowanie własnej bazy stałych klientów, którzy do nas wrócą! Wystarczy, że Klient napisze lub
zadzwoni a my przyjeżdżamy pod dom lub biuro i dokonujemy naprawy w 15-20 min.
Podczas, gdy Klient popija kawę, my pracujemy nad jego telefonem.

4. Za co aktualnie ludzie tak dobrze cenią sobie Mobilny Serwis iPhone?
Odpowiedzi jest wiele, ale najważniejsze z nich to:
– Przyjeżdżamy we wskazane przez Klienta miejsce, zatem Klient nie musi ruszać się z domu i
chodzić po mieście w poszukiwaniu serwisów
– Klient zna koszt naprawy – cennik jest dostępny na stronie serwisu na Facebook
– Pracujemy w różnych godzinach, więc dopasowujemy się do czasu wolnego Klienta
– Klient nie zostawia nam telefonu z myślą, ze mamy dostęp do jego danych – może w każdej
chwili podejść i sprawdzić, co się dzieje z jego telefonem
– Naprawy wykonujemy w 15-20 min., a jeżeli konieczna jest dłuższa naprawa to dajemy telefon
zastępczy
– Specjalizujemy się w iPhone, dlatego to co robimy, robimy dobrze!

5. Co zyskam dzięki współpracy w Wami?
– Przede wszystkim nauczymy Cię wszystkiego! Przeprowadzimy szkolenia, dzięki którym
będziesz mógł od razu prowadzić serwis
– Otrzymasz gotowy model biznesowy, który działa na rynku i cieszy się dużym powodzeniem
– Wyłączność terytorialną – nikt w promieniu 30 km od Twojego punktu nie będzie mógł
otworzyć następnego oddziału
– Wsparcie w zakresie prowadzenia działalności, księgowości etc.

– Nie musisz wiedzieć nic nt. reklamy i tworzenia kampanii reklamowych – we wszystkim Ci
pomożemy
– Otrzymujesz od nas logo, nazwę oraz akredytacje, dzięki czemu firma będzie wiarygodna już w
pierwszych dniach działania
– Otrzymasz wszelkie materiały do pracy w tym również dostęp do sprawdzonych dostawców –
nieograniczony dostęp do części w tym dostęp do oryginalnych części od Apple
– Wsparcie w zakresie napraw – telefoniczne konsultacje, w sytuacji gdy np. po założeniu nowej
baterii telefon przestaje działać czy coś uszkodziłeś przy okazji wymiany. Pomożemy Ci uporać
się z tym problemem i służymy wsparciem
– … więcej informacji udzielimy podczas osobistego spotkania

6. Jak szybko zwróci się moja inwestycja?
W dużej mierze zależy to od Twojego zaangażowania. Zakładając, ze będzie to Twoje główne źródło
utrzymania i będziesz to robił codziennie to inwestycja zwróci się w 3-4 miesiące.

7. Kiedy mogę otworzyć taki serwis?
Dopiero po około 7-10 dniach od podpisania umowy. Wpierw czeka Cię szkolenie z zakresu napraw
iPhone a następnie przez 2-3 dni szkolenie z zakresu obsługi Klienta.

8. Co musze posiadać aby otworzyć serwis?
– Własny samochód oraz prawo jazdy – nie mamy szczególnych wymagań co do samochodu
– Kapitał 17 tysięcy zł na start (szczegółowy opis tego co zawiera ta wartość jest na samym dole)
– Wolny czas oraz chęci do rozwoju

9. Czy muszę posiadać własna firmę?
Nie! Jest to duże ułatwienie, jednak jeżeli nie prowadziłeś nigdy własnej działalności to plus dla Ciebie.
Pomożemy Ci w jej założeniu oraz podpowiemy w jaki sposób na początku płacić niskie składki ZUS (ok.
300 zł miesięcznie) przez okres pierwszych dwóch lat.

10. Czy muszę mieć wiedzę nt. marketingu i tworzenia kampanii reklamowych?
Nie! Tym zajmiemy się my. Już na początku otrzymasz gotowe materiały reklamowe a my zajmiemy się
stworzeniem fanpage na Facebook oraz ustawimy artykuły sponsorowane tak, aby reklama była
ciekawa i przyprowadzała Klientów.

11. Jakie koszty miesięczne będę ponosił?
– Składki ZUS ok. 300 zł/miesiąc
– Około 2.000-2.500 zł na kampanie reklamowe, abyś nie musiał się zastanawiać, jak pozyskać
Klientów – sami będą się do Ciebie odzywali
– 1.000 zł miesięcznie jako składka franczyzowa (szczegóły dot. składki podamy podczas
osobistego spotkania)
– Około 1.000 zł na paliwo i eksploatacje auta.

12. Czy wobec powyższego zostanie coś dla mnie i jestem w stanie z tego się utrzymać?
Absolutnie tak! A dokładniej: po odjęciu wszelkich kosztów możesz być spokojny, że na życie zostanie
Ci więcej niż wynosi dzisiejsze standardowe wynagrodzenie za prace na etacie. Szczegółowe wyliczenia
na podstawie innego serwisu podamy wyłącznie podczas osobistego spotkania i tylko osobom
poważnie zainteresowanym otwarciem własnego serwisu mobilnego.

13. Co zawarte jest w opłacie 17.000 zł na start?
W tej kwocie znajdują się wszystkie koszty związane z otwarciem serwisu m.in.:
– Szkolenie z zakresu napraw iPhone
– Szkolenie z zakresu obsługi Klienta
– Komplet narzędzi umożliwiających prace w mobilnym serwisie iPhone
– Komplet części zamiennych umożliwiających wymiany „od ręki”. Dostaniesz wszystkie rodzaje
wyświetlaczy w każdym dostępnym kolorze, po 2 komplety baterii do wszystkich modeli
iPhone, taśmy, złączki, kleje baterii, kamery, mikrofony … wszystko czego potrzebujesz aby
dokonać każdej naprawy iPhone
– Stworzenie fanpage na Facebook oraz włączenie kampanii sponsorowanej abyś od razu miał
zlecenia
– Odzież firmową (koszulki, polar z logo serwisu)
– Materiały w postaci kart przyjęcia sprzętu, kart gwarancyjnych etc.
– 3 dniowa opiekę – czyli nasz przedstawiciel będzie jeździł z Tobą do pierwszych Klientów i
pomagał w obsłudze oraz naprawach.

14. Jak mogę się z Wami skontaktować żeby porozmawiać nt. współpracy?
– Telefonicznie: 570 222 345
– Mailowo: biuro@mojipjone.pl
– Przez Facebook: https://www.facebook.com/MobilnySerwisRybnik